Україна відчуває дефіцит пропозицій розсувних дверей

Про це свідчать дослідження, проведені вітчизняними фахівецями в листопаді 2011 року.

За даними досліджень, велику частину ринку дверей і розсувних перегородок в країні становить продукція Китаю, набагато рідше - Німеччини. Вкрай мало представлені на ринку вітчизняні виробники.

Зі складу ринку виходить і розклад пропозицій за ціновими категоріями - понад 60% пропозиції становить продукція економ-класу.

Аналіз асортименту продукції показав переважання ламінованих дверей, які займають близько 54% ринку. 39% ринку припадає на двері і перегородки з обробкою з натурального шпону.

Фахівці відзначають, що попит на двері і розсувні перегородки елітної і високої цінової категорії формує ринок споруджуваних офісних, торговельних і готельних об'єктів. Саме цей ринок відчуває дефіцит такого сегменту, як розсувні двері.

Фахівці відзначають, що дефіцит виник у зв'язку з тим, що вітчизняні виробники ще не вийшли на достатній рівень якості такої продукції, а завезення імпортних дверей такого типу, ціна на які досить висока, вважався постачальниками ризикованим підприємством.